کار عجیب مرسدس بنز برای شکست دادن رقبا

به گزارش بازی ناتمام، دیجیاتو نوشت: مرسدس بنز که جزو شرکت های پیشگام در زمینه ایمنی است، علاوه بر محصولات خود، تولیدات رقبا را نیز ارزیابی می نماید.

کار عجیب مرسدس بنز برای شکست دادن رقبا

شرکت مرسدس بنز برای ارتقای ایمنی رویه ای متفاوت را اتخاذ نموده است. این کمپانی پیشگام آلمانی علاوه بر ارزیابی ایمنی مدل های فراوریی خود، عملکرد محصولات سایر خودروسازان را نیز در تست های داخلی آنالیز می نماید! با این کار، مرسدس بنز نقاط قوت خودروهای فراوریی به وسیله رقبا را کشف نموده و از آنها برای ارتقای ایمنی محصولات خود الهام می گیرد.

  • بلایی عجیبی که باتری سر آیفون 15 نو آورد/ عکس

  • بمب افکن اتمی غول پیکر که تا 100 سال به پرواز ادامه خواهد داد/ عکس

  • کپی واضح شیائومی از ویژگی تازه و جنجالی آیفون

  • پیدا شدن گنج هزار ساله در حیاط خانه/ عکس

  • حلقه های عجیب روی زمین که از فضا هم دیده شدند/ عکس

مدیرعامل مرسدس بنز یعنی آقای الا کلنیوس، در مصاحبه اخیر خود با نشریه اتوکار انگلستان این موضوع را تأیید نموده است. در این مصاحبه، آقای کلنیوس در پاسخ به سوالی در رابطه با نحوه رویارویی مرسدس بنز با شرکت های چینی در اروپا، به موضوعات جالبی اشاره نمود و گفت نسخه فراوری انبوه کانسپت CLA آنقدر پیشرفته و ایمن خواهد بود که به سختی بتوان رقیبی برای آن پیدا کرد.

مدیرعامل مرسدس بنز در مصاحبه خود افزوده در طول تاریخ هیچ خودروسازی به مقدار این شرکت در زمینه ایمنی تحقیق ننموده است. آقای کلنیوس در اظهارنظری جالب گفت: شما می توانید به یک شرکت بیمه یا آژانس ارزیابی ایمنی مراجعه کنید و چند ستاره بگیرید. ما همواره می گوییم که یک ستاره کافی است: ستاره مرسدس. ما خودمان تست های جامعی را انجام می دهیم که مشابه آنها به وسیله هیچ شرکت دیگری برگزار نمی گردد. ما تست تصادف خودروهای خود را انجام می دهیم، ما تست تصادف خودروهای رقبا را انجام می دهیم و کشف می کنیم که چه چیزی مفید و اثربخش است و چه چیزی نیست.

مرسدس بنز ترسی از شرکت های چینی ندارد

آقای کلنیوس در ادامه با اشاره به رقبای چینی عنوان نموده مهندسان مرسدس در مراحل توسعه به تمام جزئیات توجه دارند. از دید آقای کلنیوس همین امر برگ برند مرسدس در مصاف با رقبای چینی است و اشتوتگارتی ها به واسطه آن ترسی از حضور چینی ها در قاره سبز ندارند.

در جریان همین مصاحبه، مدیرعامل مرسدس از سرمایه گذاری ده ها میلیارد یورویی این شرکت در زمینه فراوری نسل بعدی خودروهای برقی با آخرین فناوری ها صحبت نموده است. با این کار مرسدس بنز می خواهد آینده محصولات خود را تضمین کند. شاید بدانید این خودروساز پیشگام آلمانی میخواهد در بازاهایی که شرایط فراهم است، از سال 2030 به یک برند تمام الکتریکی تبدیل گردد. با وجود این، مرسدس نمی خواهد موتورهای بنزینی و دیزلی را به طور کامل کنار بگذارد؛ زیرا طبق صحبت های آقای کلنیوس خودروهای هیبریدی پیشرفته در دهه آینده کماکان لازم و ضروری خواهند بود.

آقای الا کلنیوس در مصاحبه خود درباره سوخت سنتتیک نیز صحبت نموده است. وی خودروهای برقی را راه حل بهتری می داند؛ چرا که در صورت احتساب کل فرایندهای فراوری، این نوع خودروها 70 درصد بهینه تر هستند. بعلاوه توسعه استفاده از سوخت سنتتیک نیازمند صنعتی سازی آن است. از نظر آقای کلنیوس این مسأله در دهه کنونی اتفاق نخواهد افتاد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مهر 1402 بروزرسانی: 8 مهر 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1781

به "کار عجیب مرسدس بنز برای شکست دادن رقبا" امتیاز دهید

3 کاربر به "کار عجیب مرسدس بنز برای شکست دادن رقبا" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار عجیب مرسدس بنز برای شکست دادن رقبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید