عکس ، پاسخ سرمربی تیم ملی آرژانتین به قلعه نویی در مورد مسی ، قابی دیدنی از امیر و سرمربی افسانه ای

به گزارش بازی ناتمام، سرمربی تیم ملی ایران به همراه ماجدی در دوحه حاضر است و دیشب چند ملاقات جالب با بزرگان فوتبال دنیا داشتند.

عکس ، پاسخ سرمربی تیم ملی آرژانتین به قلعه نویی در مورد مسی ، قابی دیدنی از امیر و سرمربی افسانه ای

به گزارش خبرنگاران امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به همراه میرشاد ماجدی، عضو هیات رییسه و مدیر فنی فدراسیون برای شرکت در دو رویداد مهم شامل جلسات آنالیز مسابقات جام دنیای 2022 و قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 به قطر رفته، دیشب در کنار سرمربی افسانه ای آرسنال، مشغول تماشای بازی این تیم برابر نیوکسل شد.

در حالی که بسیاری از سرمربیان شاخص تیم های ملی و مدیران فنی فدراسیون های آنها برای شرکت در همایش آنالیز مسابقات جام دنیای که از فردا به مدت دو روز در این شهر برگزار خواهد شد، حاضر شده اند، سرمربی تیم ملی ایران نیز به همراه ماجدی در دوحه حاضر است و دیشب چند ملاقات جالب با بزرگان فوتبال دنیا داشتند.

در حاشیه این حضور، دیشب امیر قلعه نویی و میرشاد ماجدی در حالی که مشغول تماشای بازی آرسنال برابر نیوکسل بودند، آرسن ونگر، مدیر فنی فیفا و سرمربی اسبق توپچی های لندن نیز این دو را با دقتی زیاد روی عملکرد شاگردان آرتتا همراهی کرد تا قابی جالب از این ملاقات ثبت گردد.

همایش که از امروز با سه موضوع آنالیز و آنالیز فنی مسابقات، آنالیز صحنه های داوری و آخرین تکنولوژی های روز و به کار گرفته شده در فوتبال شروع خواهد شد، میزبان شخصیت های مختلف و بزرگ دنیای فوتبال است که بسیاری از آنها نظیر هانسی فلیک، لیونل اسکالونی و یورگن کلینزمن به مانند سرمربی تیم ملی از امروز وارد دوحه شدند و سایرین نیز فردا در مرکز قطر حاضر خواهند شد.

در این بین، امیر قلعه نویی گفتگویی با لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، قهرمان جام دنیای 2022 قطر هم داشت و در خلال آن صحبت از لیونل مسی، اعجوبه دنیای فوتبال به میان آمد که سرمربی تیم ملی آرژانتین در واکنش به تحسین قلعه نویی از این ابرستاره، به تمجید از مسی پرداخته و از رفاقت میان او و کاپیتان تیمش و بعلاوه تفاوت های او با سایر بازیکنان سخن گفته است.

نکته اینکه قلعه نویی در این فضا، ملاقاتی هم با جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، داشته و با او گپ و گفتی کوتاه درباره آخرین شرایط تیم ملی ایران داشته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1727

به "عکس ، پاسخ سرمربی تیم ملی آرژانتین به قلعه نویی در مورد مسی ، قابی دیدنی از امیر و سرمربی افسانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، پاسخ سرمربی تیم ملی آرژانتین به قلعه نویی در مورد مسی ، قابی دیدنی از امیر و سرمربی افسانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید